About Me

Mahligai Khazanah Resources

Followers

Monday, December 22, 2008

Apa kata mereka yang minum "Dia Best"

SATISFIED CLIENTS/ KEPUASAN PENGGUNA

  • Kedah

Saya adalah seorang guru dan mengajar di Sekolah Teknik Kulim ,Kedah. Keadaan Diabetes saya agak kritikal sehinggan saya terpaksa memakai stokin sentiasa masa. Saya telah mengambil pelbagai jenis produk dari yang mahal dan terkenal dan hingga yang termurah , kebanyakan tidak memberi kesan malah menambahkan kesengsaraan pada diri saya . Setelah berjumpa dengan pengusaha Dia Best , beliau menawarkan perubatan cara herba kepada saya termasuk penghasilan insulin herba yang dibekalkan beserta Juice Dia Best , ULCER kaki yang mempunyai ukuran sebesar syiling 50 sen menjadi sebesar 5 sen dan mengecut dalam masa 18 hari ,, Alhamdulillah , tahap diabetes saya menurun menjadi normal dan tiada lagi kesan bengkak di kaki.

  • Negeri Sembilan
Puan Asmawati :H/P : 019 3797412
Jualan Jus Herba Dia Best mendapat sambutan hangat apabila , jiran saya yang mengalami
penyakit darah tinggi yang sentiasa mengadu sakit - sakit saraf dan kebas anggota badan,
serta pening kepala , hilang penyakitnya dengan meminum 1 botol Dia Best sahaja . Sekarang
jiran saya menjadi pengedar produk ini secara serius .
  • Perak
Ahmad Noorwawi : Kontraktor Binaan : H/P : 012 5171859
Pengidap Diabetes pada tahap gula 26 , setelah mengambil Jus Dia Best , tahap gula turun
kepada 6 , isteri beliau seorang Staff Nurse di Klinik Kesihatan Beruas , Perak .
  • Kedah
  • Pulau Pinang
  • Kuala Lumpur
  • Selangor
  • Kelantan
  • Terengganu
  • Pahang
  • Johor
  • Melaka

No comments:

Post a Comment